Cel mai aşteptat Articol din ultimele 2 minute şi 32 de secunde

Toată lumea Îl aşteaptă cu sufletul la gură. Nimeni nu mai respiră. Unii deja devin vineţi. Unii leşină. Totuşi, nimeni nu are curajul să mişte un muşchi sau să scoată un sunet. Cum ai putea să scoţi un sunet fără să mişti niciun muşchi? Irelevant. În aceste momente de tensiune maximă nu mai contează. Cel mai important e să apară Articolul. Când doar aproximativ 24,2% din cei prezenţi mai sunt conştienţi, apare! E El! Articolul! Când îl văd, din audienţa rămasă mai leşină 8,4%. Aşadar din cei prezenţi de la început doar 15,8% Îl vor putea auzi. În acel moment, Berilă ridică mâna spre cer, astfel încât unghiul dintre mâna lui şi corpul celui mai apropiat ascultator formează un unghi de 152 de grade.

-Dragi prieteni şi tovarăşi, zice Berilă solemn. Ne-am adunat astăzi aici pentru a citi acest deosebit de important articol, care ar putea schimba cursul istoriei, ar putea defini noi teorii referitoare la originea universului, ar putea schimba în totalitate relaţiile sociale aşa cum le ştim noi astăzi şi ar putea dovedi lipsa unei puteri divine. Chiar dacă aţi mai rămas doar 15,8%, vă rog să răspândiţi cele care vor urma a fi spuse, aşa cum apostolii au răspândit cuvântul Mântuitorului. Şi acum, pregătiţi-vă pentru că voi citi textul Articolului: “Cristi Brancu e ghei. Fuego e atât de ghei încăt i-o suge lui Cristi Brancu. Cristi Brancu bârfeşte despre cum i-o suge Fuego.” La auzul acestor veşti tulburătoare, leşină şi Berilă împreună cu toţi cei prezenţi.

18 Comments

Filed under cacan

18 responses to “Cel mai aşteptat Articol din ultimele 2 minute şi 32 de secunde

  1. De-aia nu era nici un comentariu pe aici :)).

  2. Mata-i tot prost. Tu oricum n-ai de unde sa stii ce discuta baietii prin licee atata timp cat ti-ai petrecut viata de tocilar, ostracizat in spatele manualelor si a caietelor jurand ca te vei razbuna intr-o buna zi.

    Iata ca ai facut-o, ti-ai deschis un blog si ai devenit un troll. Inutil. Ca si cacatul pe care il promovezi.

    • Băi puţulică, eu înţeleg că eşti disperat. Ţi-am văzut contul de pe ceva site cu id-uri de mess.
      Citez de la “Interese”:
      “Momentan sunt ..spun mai tarziu 🙂 Vreau si eu ceva, nu stiu ce, dar vreau ceva cu o fata”
      Normal că nu ştii ce. Toată ziua stai cu puţa în mână.

      Un nou citat din Puţulică, cu care el vrea să demonstreze că băieţii sunt superiori fetelor:
      ” Ce fac majoritatea baietilor intr-un liceu? Discuta despre masini, sport, fotbal, filme, planuri pt weekend, rad.”
      De-aia majoritatea oamenilor sunt proşti.

      • Vreo fosta frustrata sau vreun muppet a avut iluzia ca s-a razbunat facandu-mi profil pe site-ul ala. Esti naiv sa crezi ca e opera mea. Naiv sau naiva, pt ca e la fel de posibil sa fii o fata grasa si frustrata in spatele acestui blog.

        Daca ai iluzia ca NUMAI prin citatul ala vreau sa-mi spun vreun punct de vedere, te inseli. Imi aduci aminte de Esqvilin, un alt troll care se tinea cu dintii de citate indesate intre ghilimele.

        Singura utilitate din aceasta cerere de atentie din partea ta a fost ca am descoperit porcaria aia cu id-urile de mess.

    • Am o intrebare,daca nu-ti place cum scrie,de ce intrii? Se pare ca gasesti ceva interesant

      • Anonymous

        Vreo fosta frustrata sau vreun muppet a avut iluzia ca s-a razbunat facandu-mi profil pe site-ul ala. Esti naiv sa crezi ca e opera mea. Naiv sau naiva, pt ca e la fel de posibil sa fii o fata grasa si frustrata in spatele acestui blog.

        Daca ai iluzia ca NUMAI prin citatul ala vreau sa-mi spun vreun punct de vedere, te inseli. Imi aduci aminte de Esqvilin, un alt troll care se tinea cu dintii de citate indesate intre ghilimele.

        Singura utilitate din aceasta cerere de atentie din partea ta a fost ca am descoperit porcaria aia cu id-urile de mess.

      • @Glappy
        Eu n-am înţeles la cine te referi. De ce am intrat eu la el sau el la mine?

  3. Bine Berilă :)) Iar m-ai făcut să rând. Să nu te pună dracu’ să nu mai scrii pe blog sau să mai scrii așa de rar, că-l trimit pe Fuego să ți-o sugă. S-a-nțeles?

  4. Daca te uiti aici http://yid.ro/karyna_felina001 sau aici http://yid.ro/corinuska.dolphin o sa-ti dai seama ca te-ai ambalat degeaba.

    • 1.Hai recunoaşte că tu nu ai nicio fostă.
      2.Nu crezi că te chinui cam tare să mă faci pe mine (o grasă frustrată) să nu cred că tu ţi-ai făcut cont pe site-ul ală de copii retardaţi şi nefutuţi? Asta spune ceva despre tine. Cred că ştii tu mai bine ce.
      3.Nu ţin cu dinţii de niciun citat. Am citit (din păcate) toată argumentaţia ta şi paragraful ăla e rezumatul.
      4.” Ce fac majoritatea baietilor intr-un liceu? Discuta despre masini, sport, fotbal, filme, planuri pt weekend, rad. Despre LUCRURI si IDEI.”. Vreau să subliniez că de-aia sunt oamenii aşa de proşti. Şi de-aia eşti tu aşa de prost. Că NUMAI asta ai făcut în liceu.

      • A da, si Esqvilin ala avea obiceiul sa le ia pe numere 1,2,3.. :))

        Ca te-am convins sau nu, nu conteaza. Tot o grasa frustrata ramai, sau un rocker marginalizat, in functie de ce n-ai in pantaloni. Evident ceilalti pot observa ca esti prost (informat si ca faci afirmatii care nu se bazeaza pe nimic)

        Iti dedic acest articol, de unde sper sa iei cat mai multe citate si sa le indesi intre ghilimele: http://deceneu789.wordpress.com/2010/12/27/profilul-hater-ului/

  5. La Razvan ma refeream,daca nu ii place cum scrii,de ce mai intra pe blogul asta?

    • @Glappy, nu ma intereseaza ce scrie ; ceea ce ma deranjeaza este felul in care isi atrage vizitatorii (sau cel putin o parte) Activitatea de trolling consta in a intra pe un blog sau altul si a aduce injurii fie la adresa autorului fie la adresa continutului de pe blog, creând controverse.

      Conversatiile dintre mine si el se poarta aici tocmai pentru ca eu nu permit la mine pe blog circ si scandal. Daca el le permite, foarte bine, in fond asta e un blog de circ si scandal.

      • Tu faci afirmaţii care se bazează pe argumente greşite.
        Se vede că eşti puţin mai greu de cap. Nu contează dacă m-ai convins sau nu, contează că încerci să mă convingi. Pentru că tu eşti mai prost şi nu înţelegi, o să-ţi explic eu ce înseamnă asta. De obicei cineva reacţionează atunci când îl deranjează ceva care e adevărat (sau aproape de adevăr) şi deranjant. Eu nu mă enervez când cineva îmi zice că sunt verde. Pentru că nu are nicio legătură cu nimic. Dar pe tine te deranjează asocierea cu un astfel de site pentru copii nefutuţi. De aici reiese că te ocupi cu aşa ceva. Sau cel puţin te ocupai cândva. Eşti disperat ca lumea să nu creadă că eşti disperat. De aici rezultă că eşti disperat.
        Tu eşti un clovn. Nu mai ai nevoie de circ şi scandal. Ai putea să stai cuminte în cuşca ta şi să nu mai zici nimic. Dar mai faci câte o pauză de la futut palmele şi comentezi aici. Marş la labă!

      • Zise ala care a incercat sa ma convinga ca ma-sa-i femeie :))

        Dupa rationamentul tau imi dau seama ca esti un prost. Dar nu te vei supara pt ca vrei sa ne arati iluzia ca ceea ce am zis eu nu se afla aprope de adevar.

        Esti prost. Poate ca nu e adevarat. Dar te irita. Si daca mai zic odata ca esti prost, prevad un reply de 15 pagini.

        Tu ce parere ai despre asocierea ta cu un frustrat care si-a facut blog sa se descarce de lume? Te deranjeaza? De aici rezulta ca … Asta comform rationamentului tau. Daca e bun atunci am dreptate cu ce am zis mai sus. Daca nu e bun, atunci tu esti prost.

  6. Fierbi? Crezi că cea mai bună apărare e atacul? Asta ai învăţat în liceu când discutai despre fotbal?
    E aşa de uşor să enervezi un prost. Aaa… şi eşti incoerent.

Leave a Reply

