Criminali, hoţi, violatori şi Cristi Brancu

Mie mi se pare că legile sunt deosebit de blânde. Şi nu numai în România. În general în ţările civilizate. Mi se pare normal că oamenilor nu le e frică să comită crime. Nu păţeşti mare lucru. Stai câţiva ani închis, ai un pat, o mâncare călduţă şi un “tătic” care să umble toată ziua după fundul tău. Pentru mulţi probabil e mai bine decât acasă.

Care ar trebui să fie pedepsele? Ai făcut o crimă? Pac, te-am omorât. Dacă te-ai îmbătat şi ţi-ai omorât fratele pentru o sticlă de bere, te-am legat de un scaun şi te omorâm cu sticle de bere. Dar nu cu sticle normale. Cu pet-uri goale. Eşti bătut cu pet-uri goale până mori. O să dureze ceva întradevăr, dar e sigur că după asta nu mai omori pe nimeni. Ai furat? Pac, ţi-am tăiat un deget. Când ai furat destul şi am terminat cu degetele trecem la mâini. Ai violat? Pac, te-am violat. Cu o bâtă de baseball. De-a latul. Ai violat şi eşti popă? Pac, te-am violat. Cu o cruce de aur. De-a latul. Eşti Cristi Brancu? Pac, nu te violăm pentru că s-ar putea să-ţi placă, dar te băgăm la izolare. Oricum nu rezişti nicio zi fără bârfe. Pentru altfel de infracţiuni lucrezi în folosul comunităţii. Lucrezi ca Berilă. Ca în gulaguri. Asta ca să poţi să-ţi plăteşti chiria şi masa la închisoare. Cheltuieli mai puţine. Simplu. Asta pe lângă faptul că am putea să umblăm mai liniştiţi pe stradă.

11 Comments

Filed under social

11 responses to “Criminali, hoţi, violatori şi Cristi Brancu

  1. Asa am zis si eu ca ar trebui ca fiecare infractor sa primeasca o pedeapsa direct proportionala cu infractiunile pe care le face.Nu mai stiu unde am citit ca pentru fiecare detinut de aloca 700 lei.

    • Plus că se investesc bani în programele de reintegrare în societate.

      • Cel mai corect ar fi ca în închisoare deținuții sa nu aibă parte de căldură,de apă caldă,iar mâncarea să fie mai rea decât la spital,fără televizor,sau alte condiții,iar ca bonus să primească în fiecare zi porția de bătaie.Astfel nu va mai fi nevoie de programe pentru reintegrare în societate,își vor dori ei să nu mai ajungă vreodată acolo.

  2. afkafk

    La Iasi? apai de Galati ce zici? tot la stiri,galatenii au reusit sa il faca vedeta pe Dr.Bacalbasa. ala de apare si povesteste de starea ciomagitului/ei,violatului/ei etc etc. 🙂 🙂 si Galatiul ar fi in mare lipsa de criza de penurie de cetateni.

    • Iaşiul noua Groenlandă, Galaţiul noua Antarctică.
      Dr. Bacalbaşa ori e puţin nebun, ori are un simţ al umorului al dracu de devoltat.

  3. Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte. Sistemul actual de pedepse nu reuseste sa diminueze macar numarul infractiunilor. Pentru ca pedepsele primite sunt prea blande si intr-adevar, pentru unii, regimul penitenciar poate insemna o binecuvantare. Mai ales ca nu esti obligat sa muncesti pe durata executarii pedepsei, insa ai un pat si un acoperis deasupra capului, nu trebuie sa platesti chirie pentru asta. Papa vine la ore fixe fara sa te coste vreun ban. Sa nu mai zic ca un astfel de sejur nici macar nu ii corecteaza, dimpotriva, ii ajuta sa se specializeze in materie infractionala. Si intretinerea fiecarui individ din asta in puscarie se plateste din banii publici, adica aia pe care i-am dat noi, benevol sau fortat.

  4. Prin toate orasele din romania este asa, nu numai in Iasi sau in Galati. Doar ca acolo ies mai mult in evidenta. Macar daca fura, sa fure cu cap.
    Aaaa si cine naiba e Cristi Brancu ?

    • Cel mai mare ghei. Un bârfitor, un om de nimic, o ţaţă, o femeie în corp de semibărbat. E mai jos decât Măruţă. Şi Măruţă e jos de tot.

  5. marius

    neinteresante posturi , asta vedem si noi, nu este nevoie

Leave a Reply

